בעולם העסקים, מוניטין הוא הכל. זה יכול ליצור או לשבור חברה, והעלייה של ביקורות מקוונות הפכה את ניהול המוניטין הזה לחשוב מאי פעם. למעשה, מחקרים הראו שביקורת שלילית אחת יכולה להרתיע עד 22% מהלקוחות הפוטנציאליים. זו הסיבה שניהול ביקורות הפך להיבט מכריע בשיווק דיגיטלי עבור עסקים בכל הגדלים. אבל מהו בעצם ניהול ביקורת, וכיצד הוא יכול להוביל להצלחה במוניטין? במאמרים אלה, נספק סקירה כללית של ניהול ביקורות והיתרונות שלו, כולל איך זה יכול לעזור לך לבנות אמון עם לקוחות, לשפר את הנוכחות המקוונת שלך ובסופו של דבר להגדיל את המכירות. אז בין אם אתה בעל עסק קטן או חלק מארגון גדול יותר, המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד ניהול ביקורות יכול לקחת את המוניטין שלך לשלב הבא.